رضا ناصری سرای در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: پیام ثبت شده توسط شهروندان ساکن در مناطق تهران برحسب ظرفیت هر منطقه فرق دارد اما این تفاوتها تاثیری در کیفیت خدمات و حل مشکل توسط این سامانه ندارد.
او در ادامه درباره موضوعات پرتکرار و دارای فراوانی در سامانه ۱۳۷ پلاس توضیح داد: موضوع طعمهگذاری موش و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز هر کدام با بیش از ۲ هزار پیام، سد معبر دستفروشان و وانتیهای دوره گرد با یک هزار و ۹۵۷ پیام و ترکیدگی لوله آب باغچه با یک هزار و ۶۸۰ پیام جزو پیامهای پرتکرار ثبت شده در این سامانه هستند.
سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی افزود: همچنین در مدت اخیر تعداد هزار و ۱۲۵ پیام درباره خاموشی پلههای برقی در سامانه ثبت شده است.
او در ادامه از اضافه شدن بخشهای زمانبندی رسیدگی به پیامها در سامانه ۱۳۷ پلاس در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به پراکندگی موضوعات در مدیریت شهری، قرار است که برای هر کدام از پیامها یک بازه زمانی در نظر گرفته شود تا هر شهروند در برنامه زمانبندی مشخص بتواند به راحتی پیام خود را پیگیری کند.
نظر شما